Chronicle [ kron-i-kuhl ]

~ a record of events; a history. 

 

Geen schreeuwende reclames waar niemand meer op zit te wachten.

Chronicles heeft als missie om ervoor te zorgen dat jij jouw authentieke verhaal kunt vertellen, jouw Chronicle. Hierdoor zul je een gevoel losmaken waardoor jouw klanten en medewerkers zich verbonden voelen met de organisatie. Chronicles maakt een unieke documentaire waarin de kijker op een boeiende en beeldende manier een idee krijgt wat het verhaal achter jouw organisatie is. Met Chronicles creëer je een gevoel waardoor mensen bij het horen van jouw naam niet alleen zullen denken aan jouw producten of diensten, maar ook aan het unieke verhaal van hoe deze tot stand zijn gekomen.

Wat maakt jouw organisatie bijzonder?

Is het jullie bijzondere missie of de sterke waarden die worden uitgedragen? Welke keuzes hebben jullie gemaakt en welke tegenslagen zijn er overwonnen om succesvol te worden?

Door globalisering en het internet kunnen jouw klanten alles gemakkelijk vergelijken en bestellen. Zakendoen wordt anoniemer en om ervoor te zorgen dat je niet alleen nog maar op prijs kunt concurreren moet jij je onderscheiden van de rest. Wat jouw organisatie bijzonder maakt wordt dus steeds belangrijker om uit te dragen. Dit zorgt ervoor dat medewerkers en klanten zich met de organisatie verbonden voelen. Door jouw Chronicles te verfilmen kun jij laten zien waar je vandaan komt en waar je voor staat.